01 nov

Subway

Ik ben al een hele poos met Subway bezig om te vragen of ze het nut er niet van inzien dat wij ook wel een glutenvrij broodje gezond lusten, en heel veel lotgenoten met mij.
Vandaag maar weer eens een mail gestuurd en e.e.a. uitgelegd hoeveel mensen dit wel graag zouden willen. Tot mijn grote verbazing kreeg ik vandaag een antwoord terug dat ik hier neer zal zetten, zal de namen er niet bij vermelden.


Geachte heer, mevrouw,


Bedankt voor uw bericht aan SUBWAY®.


Wij werken altijd aan het verbeteren van onze producten en aanbiedingen. Wij passen regelmatig onze menu’s en promoties aan volgens de wensen van de klant in de diverse marktgebieden.


Hierdoor zijn wij altijd geïnteresseerd in het ontvangen van nieuwe ideeën en feedback van onze klanten. Wij zorgen ervoor dat uw opmerking bij ons R&D Team onder de aandacht komt.


Nogmaals dank voor uw opmerking en wij hopen u spoedig in één van onze restaurants te verwelkomen.




Met vriendelijke groet,



Communications Coordinator/Ombudsman – Europe


Subway International B.V

Is dit nu geen mooi nieuws, ben erg benieuwd of ze het ook daadwerkelijk gaan doen.

 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *